Pazartesi

Amerika'da Dil Okulları

Amarika’da Dil Okulları

Embassy CES

Merkezleri:

Denver, Fort, Los Angeles, New York, Lauderdale San Diego, Boston, San Francisco ve Seattle

Uyguladıkları Program:

· Standart (program)
Haftada 15 - 20 saat arası ders eğitim verilir. Sabah ve öğleden sonra eğitim vardır.

· (2.Program)

Haftada 25 - 30 ders eğitim verilir.

· (3. Program)

20 - 30 - 40 haftalık bir programdır. Haftada 30 ders eğitim verilir.

· (4.Program)

10 - 12 haftalık bir programdır. Haftada 30 ders eğitim verilir.

·(5. Program)

10 -12 haftalık bir programdır. Haftada 30 ders eğitim verilir.

· (6.Program)

4 -12 haftalık bir programdır. Haftada 20 ders eğitim verilir.

· (7.Program)

Dört haftalık bir programdır.

· (8. Program)

Sekiz haftalık bir programdır. Haftada 28 ders eğitim verilir.

· (9. Program)

En az iki haftalık bir programdır. Haftada 20 ders eğitim verilir.

· (10. Program)

8 15 yaş grubu için düzenlenen bir programdır. Haftada 16 ders eğitimin yanında çeşitli aktivite ve geziler sunulur.

· (11. Program)

Katılımcılarda en az TOEFL 400 önşartı aranmaktadır. Berkeley College ve Lasell College için şartlı kabul sunulur.

·(12.Program)
Katılımcılara en az dört hafta Intensive Course Programından sonra en az dört hafta staj imkanı sunulur.

· (13. Program)
Haftada beş ders birebir eğitim verilir.

· (14. Program)

Haftada 10 ders birebir eğitim verilir.

· (15. Program)
En fazla altı kişilik bir grupta haftada 20 ders eğitim verilir.

· (16. Program)
En fazla altı kişilik bir grupta haftada 40 ders eğitim verilir.

· (17. Program)
En fazla altı kişilik bir grupta haftada 20 - 30 - 40 ders birebir eğitim verilir.

· (18. Program)
En fazla altı kişilik bir grupta haftada 20 + 10 ders eğitim verilir.

Kaynakça

· http://www.embassyces.com/english/

Aspect

Aspect,köklü ve birçok ülkede merkezi bulanan bir dil okuludur.

Programları:

· 16 yaşından büyükler programa katılabilirler.Dersler 45 dk’dır sınıf mevcudu 12 ile 15 arasında değişir.

Program kişinin isteiği üzerine istenilen kadar uzatılabilir.

· Tüm seviyeler uygundur.Haftadı 30 ders verilir. Katılımcının seviyesize göre değişiklik yapılabilir. Genel olarak Seçmeli Ders başlıkları; Yazım ve Kelime Bilgisi, Yerel Kültür,Güncel Olaylar, Konuşma ve Telaffuz’dur.

· Tüm seviyeler uygundur.Haftada toplan 24 ders verilir.Kişiye göre değişiklik gösterebilir.

Genel olarak Seçmeli Ders başlıkları; Yazım ve Kelime Bilgisi, Yerel Kültür,Güncel Olaylar, Konuşma ve Telaffuz’dur.

· Tüm seviyeler uygundur ve haftada toplan 20 ders verilmektedir.

ASPECT KADROSU!

ASPECT KADROSU

Ülkenizdeki Aspect Temsilcileri
Size en uygun olacak kurs hakkında tavsiye almak, kalacak yer teminin nasıl doğru seçileceği hakkında bilgilendirilmek, seyahat ayarlamalarınız ve vize işlemlerinizde yardım almak uzere, Aspect’in dünya çapında bağlantıya geçebileceğiniz deneyimli temsilci acentaları vardır. Ülkenizde ki size en yakın Aspect acentası ile baglantıya geçin ki yerel Aspect temsilcilerimiz katılacağınız program hakkında size detaylı bilgi versinler ve size sadece rahatlayıp seyahatinizi beklemek düşsün. Bu acentaların listesini bizden e-mail yolu ile oğrenebilirsiniz.

Aspect Öğretmenleri
Aspect öğretmeniniz sizin ilerleme ve gelişiminizde önemli bir rol oynayacaktır.Onların İngiliz diline olan tutkuları ve ilgileri sayesinde, elinizden gelenin en iyisini başarmanızda sizi nasıl teşvik ve motive edeceklerini çok iyi bilirler. Karşılıklı iletişime dayanan yaklaşımlarıyla, sizleri her fırsatta soru sormak ve öğrenmekte olduğunuz yeni dili geliştirmek konularında teşvik ederler.

Aspect Üniversite Yerleştirme Danışmanları
Ne okumak istediğiniz ya da bir üniversiteye nasıl yerleşeceğiniz konusunda tavsiye ve yardım isterseniz, Üniversite Yerleştirme Danışmanlarımızın bilgi, deneyim ve uzmanlıkları size,dogru kursu bulmanızda ve üniversiteye yerleştirilmenizde rehber olacaklardır.

Aspect Stajyerlik Danışmanları
Stajyerlik Danışmanlarımız CV’nizi hazırlamada yardım edecek, mülakat becerilerinizi geliştirecek ve finans,hukuk,medya, pazarlama,turizm..vs gibi alanlarda sizin yer alabilmenizi sağlayacaktır.

Aspect Konaklama ve Sosyal Hizmet Çalışanları
Öğrencilerimiz iyi bir şekilde konaklamalarına yerleştikten sonra, onları misafir eden aileler ile barınma ve sosyal hizmetler çalışanlarımız,ogrencilerimizin ister bir aile ile yaşamak için tavsiye, ister diğer konaklama seçenekleri üzerine bilgi, isterlerse de sadece birisiyle konuşma ihtiyaçları olsun, kendilerine her an icin yardım edeceklerdir.

Aspect Aktivite Çalışanları
Aspect’te insanlarla tanışmada ve arkadaşlık kurmada sorun yaşamayacaksınız. Sosyal aktivite departmanı çalışanlarımız, yurtdışında gerçekten hoş vakit geçirmeniz icin size, yerel güzellikleri araştırmaya, büyük bir şehrin heyecanını keşfetmeye ve yeni arkadaslar tanımaya dair pek cok aktiviteler ve firsatlar yaratacaklardır.

Kaynakça

· http://www.aspect.com/

· http://www.aspectworld.com/about.asp?Goto=TUR

Diger dil okullari

  • ALCC

http://www.alcc.com/

  • EMBASSY CES

http://www.embassyces.com/english/

  • KAPLAN

http://www.kaptest.com/

  • WESLİ

http://www.wesli.com/wesli_splash.cfm

  • ST GİLES İNTERNATİONAL

http://www.stgiles.co.uk/

  • NEW YORK LANGUAGE CENTER

http://www.nylanguagecenter.com/